مقالات سایت

تأمین رطوبت در گلخانه های خانگی با استفاده از رطوبت ساز التراسونیک خانگی

تأمین رطوبت در گلخانه های خانگی با استفاده از رطوبت ساز التراسونیک خانگی

تأمین رطوبت در گلخانه های خانگی با استفاده از رطوبت ساز التراسونیک خانگی

پرورش گل و گیاه در محیط خانه تأثیر بسزایی بر شادابی و افزایش روحیه افراد خانه دارد.  پرورش گل ها و گیاهان علاوه بر ایجاد محیط زیبا در داخل خانه برای بسیاری از افراد مخصوصاً سالمندان تفریح به حساب می‌آید. اما مسئله‌ای که باید در پرورش گل ها و گیاهان به آن توجه کرد تأمین رطوبت در گلخانه های خانگی است. اگرچه روش های مختلفی برای تامین رطوبت در گلخانه های خانگی وجود دارد ، اما یک روش مطمئن استفاده از رطوبت ساز التراسونیک خانگی (Ultrasonic Humidifier) است.

رطوبت از عوامل بسیار مهم و ضروری در پرورش گل و گیاه است زیرا اگر رطوبت گلخانه کم باشد آب گل ها تبخیر می شود. گیاه برای شاداب و سالم ماندن نیاز به آب بیشتری دارد. اگر مقدار آب تبخیر شده کمتر از آبی باشد که برای گیاه تأمین می شود برگ گل ها قهوه ای و شکننده می شوند.

تأمین رطوبت در گلخانه های خانگی با استفاده از رطوبت ساز التراسونیک خانگی

تامیین رطوبت گلخانه ها

برای تأمین رطوبت مورد نیاز در گلخانه های خانگی می توان از روش های زیر استفاده کرد:

 

  • استفاده از سنگ ریزه برای تامین رطوبت گلخانه های خانگی

در این روش در داخل ظرف مقداری سنگ ریزه و اندکی آب می ریزیم. مقدار آب باید خیلی کم باشد تا با قسمت پایینی گلدان ها تماس پیدا نکند زیرا در این صورت خاک آب را جذب کرده و باعث فاسد شدن ریشه گیاه می شود.

 

  • مه سازی برای تامین رطوبت گلخانه های خانگی

با استفاده از اسپری آب می توانید رطوبت را به صورت مه به هوا تزریق کرده یا به عبارت دیگر مه سازی کنید. البته در این روش برای تأمین رطوبت مورد نیاز برای گلخانه باید هر روز چند دفعه با استفاده از اسپری آب مه سازی کنید.

 

  • استفاده از رطوبت ساز التراسونیک خانگی

اگر فرصت کافی برای استفاده از اسپری آب ندارید یا گلخانه بزرگتری دارید می توانید از رطوبت سازهای التراسونیک خانگی برای تأمین رطوبت گلخانه استفاده کنید.

رطوبت سازهای التراسونیک خانگی گزینه مناسبی برای تأمین رطوبت گلخانه های خانگی هستند. این رطوبت سازها با استفاده از پیزوسرامیک ها قادرند ساختار مولکولی آب را با تولید امواج فراصوت شکسته و  رطوبت تولید کنند.

 

رطوبت ساز التراسونیک خانگی گروه صنعتی اسکندری

رطوبت ساز التراسونیک خانگی گروه صنعتی اسکندری با بهره گیری از پیزوسرامیک قدرتمند ساخت ژاپن برای تأمین رطوبت در منازل مسکونی ، ادارات و محیط های تجاری گزینه ای منحصر به فرد است. از این دستگاه علاوه بر تأمین رطوبت مورد نیاز برای گلخانه های خانگی می توانید با اضافه کردن مواد خوشبوکننده و ضدعفونی کننده به آب برای خوشبوکردن و ضدعفونی کردن هوا نیز استفاده کرد.  

فیلم رطوبت ساز گلخانه

 

 

 

دانلود فیلم  | نمایش فیلم در آپارات

همچنین بخوانید:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید