مقالات سایت

مه ساز آکورایوم

مه ساز آکواریومی

مه ساز برای آکواریوم

 

آکواریوم از تجهیزاتی است که به دلیل امکان زندگی موجودات آبزی مانند ماهی ها فضای زیبایی را به دکوراسیون محیط خانه فراهم می کند. استفاده از برخی تجهیزات مانند مه ساز آکواریوم در داخل آن ها باعث افزایش زیبایی و دلچسب شدن محیط می شود.

مه ساز آکواریومی

مه ساز آکواریومی

آکواریوم ها در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می شوند و از آن ها در مکان های مختلف مسکونی ، تجاری و تفریحی برای جذاب شدن دکوراسیون محیط استفاده می شود. معمولا در داخل آکواریوم ها تجهیزاتی قرار داده می شود که باعث افزایش جذابیت و زیبایی آن ها شده و افراد را به خود جذب می کند.

 

مه ساز اکورایومی

 

مه ساز آکواریوم به دلیل ساخت مه در داخل این وسیله و برخورداری از لامپ های با رنگ های مختلف جذابیت خاصی را به محیط می بخشد.  معمولا در مه سازهای آکواریوم از لامپ های LED برای ایجاد نور و روشنایی در رنگ های مختلف استفاده می شود. رنگ های آبی ، زرد ، سبز و سرخ از جمله رنگ هایی هستند که این لامپ ها تولید می کنند.

میزان مصرف انرژی توسط این لامپ ها بر کل مصرف آکواریوم تاثیر می گذارد. همچنین استفاده از لامپ های LED بدین دلیل است که این لامپ ها درصد بسیار کمی را از انرژی به گرما تبدیل می کنند. گرمای تولید شده در لامپ برای آبزیان و گیاهانی که در داخل دستگاه قرار می گیرند ، مضر است. بنابراین گرما از عوامل کاهنده کارایی آن ها مه سازهای آکواریوم است.

 مه ساز اکواریومی

ساخت مه سازهای آکواریوم باید کاملا استاندارد باشد زیرا در صورت تولید مواد مضر شیمیایی به موجودات درون آن ها آسیب وارد شده و می تواند نابودی آن ها را رقم بزند. این دستگاه ها به دلیل این که چند سانتی متر در زیر آب قرار می گیرند ، از برق کمتر از 220 ولت تغذیه می کنند.

دانلود pdf مقاله مه ساز اکواریومی Fog maker aquarium

 

مطالب مرتبط به رطوبت ساز و مه پاش :

 

دیدگاهتان را بنویسید