مقالات سایت

فواید استفاده از رطوبت ساز التراسونیک در زمستان

رطوبت ساز التراسونیک

فواید استفاده از رطوبت ساز التراسونیک در زمستان

فواید استفاده از رطوبت ساز التراسونیک در زمستان | هوای زمستان بسیار سرد و طاقت فرسا است. هنگامی که درجه حرارت هوا کاهش پیدا میکند ، رطوبت و علائم آن در بدن انسان بسیار مشهود میشود. این علائم عبارتند از : لب های خشکیده و ترک خورده ، پوست خشک، خون دماغ شدن ، خارش چشم ، آلرژی و بیماری. سالم ماندن شما به رعایت چندین مورد بستگی دارد ، صد البته شما برای سالم ماندن در هوای زمستان به رطوبت ساز نیاز خواهید داشت. با آزاد شدن رطوبت به هوا، آنها نه تنها به شما در حفظ احساس تازه کمک میکنند ، بلکه آنها با بدترین اثرات هوا در زمستان مبارزه میکنند. آنها کمک می کنند تا لایحه گرمایش خود را کاهش دهید ، با آنفولانزا مبارزه کنید و خود را از آلرژن ها محافظت کنید.

 

فواید استفاده از رطوبت ساز التراسونیک در زمستان
 

چرا زمستان هوا خیلی خشک است؟

هیچ رازی وجود ندارد که چرا زمستان خفیف و بسیار خشن است. بسیاری از مردم کوره خود را سرزنش می کنند، اما این در واقع دما است که سرزنش می شود. وقتی هوا سردتر می شود، تراکم هوا افزایش می یابد و به تدریج توانایی خود را برای حفظ آب از دست می دهد. مولکولهای بخار در داخل کلاپ با سرعت بیشتری نسبت به انرژی حرارتی محو می شوند و می توانند دوباره از هم جدا شوند. در نهایت، اگر درجه حرارت به اندازه کافی کافی باشد، آب دوباره به مایع تبدیل می شود و باران یا بارندگی اتفاق می افتد. این اتفاق از سطوح بالای بخار آب جلوگیری می کند تا در جو ایجاد شود و گرمای در حال انجام آن بدتر می شود. گرما باعث افزایش هوا می شود، رطوبت نسبی را افزایش می دهد و شرایط خشک شدن حتی خشک می شود. بدون یک رطوبت ساز، همه چیز تا تابستان، هنگامی که درجه حرارت افزایش می یابد و هوا شروع به جذب رطوبت می کند، همچنان ادامه دارد.

 

کاربرد رطوبت ساز در هوای سرد
 

چگونه رطوبت آب و هوا رطوبت هوا را بهبود می بخشد خشکی هوا را درمان میکنند؟

دو نوع اساسی رطوبت ساز وجود دارد : رطوبت ساز سرد و رطوبت ساز گرم. رطوبت سازهای هوای سرد مانندLuma Comfort HC12B رطوبت التراسونیک را با استفاده از لرزش قطره صدا تولید می کند. یک صفحه فلزی در پایین مخزن آب، که به عنوان یک مبدل شناخته می شود، در فرکانس های اولتراسونیک فراتر از محدوده شنوایی انسان ارتعاش می کند. فشار مایع در مخزن افزایش و کاهش پیدا می کند تا زمانی که در نهایت فشار در قطرات بیش از فشار بخار هوا در اطراف انجام شود. تفاوت فشار باعث انتقال فاز می شود

ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید