مقالات سایت

استفاده از مهساز و مه پاش برای کشتن حشرات موذی در گلخانه ها

گلخانه ها

استفاده از مهساز و مه پاش برای کشتن حشرات موذی در گلخانه ها

استفاده از مهساز و مه پاش برای کشتن حشرات موذی | اگر شما نیازمند خلاص شدن از دست پشه ها و حشرات موذی در یک محیط گلخانه ای نسبتاً وسیع هستید ، قطعاً استفاده از مه پاش برای پاشش حشره کش به محیط اطراف برایتان مفید خواهد بود. زیرا حشرات در تماس با مه سم از بین میروند و سم های پاشیده شده به اطراف برای دفع حشرات از بین نرفته نیز کارساز خواهد بود . استفاده از مه پاش برای حشره کشی نتیجه بسیار خوبی برجای میگذارد. صد البته که این سوال برای بسیاری از خوانندگان این مقاله پیش می آید که مزایای سم پاشی در محیط گلخانه چیست؟ در این مقاله به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت.

 

استفاده از مهساز و مه پاش برای کشتن حشرات موذی
 

آیا استفاده از مهپاش و حشره کش برای سالن گلخانه ایمن است؟

استفاده از مهساز و مه پاش برای کشتن حشرات موذی | ایمنی در امان ماندن اثرات پشه ها یا آفات در گلخانه ها بستگی به نوع سیستم مهپاشی ، حشره کش یا سموم دفع آفات شما دارد. اگر میخواهید اطمینان حاصل کنید که استفاده از مهپاشی حشره کش برای سالن گلخانه سبزیجات ، میوه جات و سایر گیاهان اشکالی بوجود نمی آید از حشره کش های استاندارد و طبیعی استفاه کنید. مهمانطور که انتظار دارید خروجی حاصل از دستگاه مهپاش حالت اسپری سم است. به همین دلیل  استفاده از این دستگاه ها در اطراف گیاهان و درختان امن می باشد. چراکه دستگاه مهساز سم را بصورت مه در هوا منتشر میکند و رطوبت شم قادر نخواهد بود که به گیاهان و درختان آسیب برساند.

 

استفاده از زطوبت برای دفع حشرات
 

آیا استفاده از مهساز و مهپاش برای سمپاشی گلخانه کارامد است؟

استفاده از مهساز و مه پاش برای کشتن حشرات موذی | کنترل حشرات و آفات در یک گلخانه بسیار دشوار است زیرا معمولا گلخانه ها بسیار بزرگ هستند و به گونه ای ساخته می شوند که حشرات مختلف و آفات بسیاری میتوانند در مکان های مختلف پنهان شوند و باعث می شود تا نگهداری و کنترل یک گلخانه دارای آفات و حشرات بیش از حد سخت باشد. از آنجاییکه استفاده از آفت کش ها و حشره کش ها با مهپاش آنها را تبدیل به مه حشره کش میکند ، امکان دفع حشرات موذی در کوچکترین ترک ها فراهم میشود. حشره کش مهپاشی شده میتواند در بخشی از گلخانه یا تمام وسعت آن تمامی حشرات موذی را نابود کند.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید