مقالات سایت

کنترل پشه در اطراف مزرعه پرورش حیوانات اهلی و وحشی

کنترل پشه در اطراف مزرعه

کنترل پشه در اطراف مزرعه پرورش حیوانات | وجود پشه ها در مزارع پرورش حیوانات بسیار خطرناک می باشدو در این مقاله شما را با روش هایی آشنا خواهیم کرد تا با حفظ سلامت خود از تابستان طولانی لذت ببرید.

ما از شش تابستان گذشته برای یافتن روش های کاهش جمعیت پشه ها در مزارع پرورش حیوانات اهلی و وحشی تحقیقات کرده ایم و به نتایج خوبی نیز رسیده ایم. ما ده ها ساعت در روز زمان برای حذف آفات مزارع بوسیه آفت کش ها صرف کرده ایم. ما همچنین از دو تکنیک مختلف استفاده کردیم تا حیوانات را در موارد نادر از یک جرم خالی از آب از بین ببریم.

کنترل پشه در اطراف مزرعه پرورش حیوانات

کنترل پشه در اطراف مزرعه پرورش حیوانات
 

کنترل پشه در اطراف مزرعه پرورش حیوانات | سازمان های کنترل پشه اماکن مناسبی هستند. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که در این مناطق زندگی کنید، این است که این سازمان ها اکثر وقت خود را برای مزرعه شما صرف می کنند. البته برای اکثر خوانندگان این مقاله ، این مورد امکان پذیر نیست. شما نه تنها تحت پوشش حرفه ای قرار نمی گیرید، بلکه به احتمال زیاد در نزدیکی محل های زیست پشه های مزاحم نیز وجود دارد. حوضچه های آب، بشکه ها ، و سایر مکان ها می توانند حوزه هایی برای پشه ها باشد تا بتوانند تخم های خود را بگذارند.

فکر می کنید در این مورد: یک پشه در نیمه پایین آب می تواند بیش از 100 لارو پشه را پرورش دهد، تصور کنید که چقدر تعداد کمی از اسکیت ها سطل در جلو و یا اسکید مجهز می تواند در آن اگر آن را پر از آب باران برای یک هفته یا دو این یک نقطه دیگر است. اگر به اندازه کافی گرم باشد، یک پشه می تواند تمام چرخه های زندگی ( تخم مرغ – لارو – توله – بالغ ) را به مدت چهار تا پنج روز طی کند.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید