مقالات سایت

روش اسپری افت کش ها برای ریشه کن کردن پشه ها در باغ های میوه

روش اسپری افت کش ها برای ریشه کن کردن پشه ها

روش اسپری افت کش ها

روش اسپری افت کش ها برای ریشه کن کردن پشه ها در باغ های میوه | بسیاری از مردم از ما در مورد طریقه ریشه کنی پشه های باغ ها می پرسند.

گام های اولیه که ما همیشه برای جلوگیری از شیوع لانه سازی پشه ها به آن اشاره می کنیم، واضح است ، از بین بردن آب راکد – هرس چمن ها و غیره. اما برای کنترل پشه هایی که در حال حاضر در باغ هستند نیز چاره ای باید اندیشید.

 

روش اسپری افت کش ها برای ریشه کن کردن پشه ها
 

اعمالی که در حیاط خلوت خود برای کاهش رشد پشه ها و حشرات اعمال می کنید ممکن است از رشد آنها جلوگیری کند. به عنوان یک استراتژی بلند مدت … من می توانم از راه های بهتر برای صرف پول خود فکر کنم.

اسپری های حشره کش برای پشه ها باید به چمن های بلند، تخت گل و درختچه ها، زیر عرشه عرشه و مناطق دیگر که پشه ها در آن مکان ها لانه سازی میکنند هدایت شوند. سایر روش ها عبارتند از:  آئروسل های آماده ، مه پاش ها برای سمپاشی ، اپلیکاتور شلنگ و … .

روش اسپری افت کش ها برای ریشه کن کردن پشه ها | مه پاش یک نوع دستگاهی است که توسط برق به تولید قطرات بسیار ریز آب یا سم میپردازد. مه ها ممکن است برای مدت زمان طولانی قبل از جدا شدن بر روی شاخ و برگ و سایر مکان های استراحت پشه شناور شوند. اگر شما یک مهپاش را خریداری میکنید ، کنسانتره فوم ساز تولید کننده را نیز طراحی کنید تا با آن دستگاه کار کنید و به دقت دستورالعمل ها را دنبال کنید.

 

روش اسپری افت کش ها برای ریشه کن کردن پشه ها در باغ های میوه
 

مه و آئروسل مه و اپلیکاتورهای شلنگ برای از بین بردن پشه های باغها مناسب هستند. سمپاش فشرده در باغ می تواند برای استفاده از کنسانتره باغ و علف های رقیق شده با آب استفاده شود. فشار بالا قطرات کوچکتر تولید می کند که برای کنترل بهتر درختچه های متراکم نفوذ می کند.

حشره کش های پریتروئید چمن و باغ یک انتخاب خوب برای ریشه کن کردن پشه ها است. آنها سمی بسیار کم، باقی مانده و بی بو هستند. مواد فعال در حشره کش ها، چمن ها، حیاط ها و حوضچه های معمولی عبارتند از: سیفلوتین، لامبدا سیهالتین، تترامترریین، فنوتیروئین و پرمترین. بسیاری از باغ ها و چمن های آماده برای استفاده از مهساز ها به هیچ وجه فعالیتی باقی مانده ندارد و برای موثر بودن باید بسیار نزدیک به زمان رویداد در فضای باز باشد. برای بررسی سایر محدودیت های مربوط به برچسب آفت کش ها را بررسی کنید و به یاد داشته باشید که دستورالعمل ها را بخوانید و آنها را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید