مقالات سایت

انجام عمل مهپاشی برای حذف آفات گلخانه ها

سمپاشی با مهپاش

انجام عمل مهپاشی برای حذف آفات گلخانه ها

انجام عمل مهپاشی برای حذف آفات گلخانه ها | هنگامی که به برنامه شیمیایی برای محیط گلخانه نیازمند میشویم ، در گلخانه کشاورزان انواع گزینه های مختلف را از دمنده های مایع گرفته تا سمپاش های کم حجم انتخاب میکنند.
پوشش گلخانه یکی از مهمترین مواردی است که برای در امان ماندن از آفات میتوان به آن تکیه کرد. حتی استفاده از مؤثرترین آفت کش های جدید برای گلخانه های بدون پوشش بی فایده است ، مگر اینکه پوشش گلخانه بصورت کامل رعایت شود تا بیماری و آفات ریشه کن شود. روش های شیمیایی زیادی در صنعت ما برای حذف آفات گلخانه وجود دارد، از اسپری هیدرولیک گرفته تا لوازم کوچک و کوچکتر. هریک از این سیستم ها دارای خصوصیات مثبت و ضعف هایی هستند. همچنین هرکدام از روشها میتوانند در هر گلخانه ای مورد استفاده قرار گیرند.

 

انجام عمل مهپاشی برای حذف آفات گلخانه ها
 

حجم کم سمپاشی به چه معناست ؟

انجام عمل مهپاشی برای حذف آفات گلخانه ها | به طور کلی، کشاورزان به لحاظ مزایای آن به استفاده از دوره کوتاه فکر می کنند. به طور معمول، دوره کوتاه آفت کشی ، رواناب را کاهش می دهد، استفاده از آفت کش ها، کار و قرار گرفتن در معرض، اکثر مردم با علم مفهوم کم حجم آشنا نیستند.
اصطلاح “حجم کم” اگر چه به کاهش مصرف آفت کش ها ممکن است منجر شود، اما این لغت به میزان استفاده از آفت کش ها اشاره نمی کند. بعبارت دیگر، حجم کم به معنای حجم کمتر راه حل است. سمپاش کم حجم ، برای انجام عمل حشره کشی از آب ، قارچ کش ها و ضدعفونی کننده های کمتری استفاده می کند.

ماشین های کوچک شمپاشی برای ایجاد قطرات کوچک طراحی شده اند و می توانند حجم مورد نیاز برای پوشش گلخانه را تا از گالن ها کاهش دهند. ماشین آلات کوچک سمپاشی میزان محلول مورد نیاز را با ایجاد قطرات کوچک به طوری که تعداد قطرات به شدت گسترش می یابد، اسپری میکنند که این موضوع باعث افزایش سطح پوشش میشود.

انواع ماشین های مهساز که از این اصول استفاده می کنند متنوع هستند. البته همه آنها بهترین قطرات سم کش را ایجاد نمی کنند. مزایا و معایب این قطرات کوچک سم کش وجود دارد و مزایای مختلف را می توان با انتخاب اندازه ذرات خاصی بدست آورد. به همین دلیل ما تقاضای کم حجم را به دو دسته تقسیم می کنیم: حجم کم و بسیار کم حجم.

ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید