مقالات سایت

مقایسه رطوبت ساز التراسونیک و رطوبت ساز تبخیری – بخش دوم

مقایسه رطوبت ساز التراسونیک و رطوبت ساز تبخیری

مقایسه رطوبت ساز التراسونیک و رطوبت ساز تبخیری

مقایسه رطوبت ساز التراسونیک و رطوبت ساز تبخیری | به کمک فیلتر برای نگه داشتن و رسیدن آب به فن آن را از واحد به عنوان یک گاز یا اسپری آب اخراج می کند. اگرچه کلمه “جادویی” بسیار کوچک است. یک فیلتر جادویی می تواند بسیار بزرگ باشد و بیشتر از اتاق داخل یک پوشش مرطوب کننده را اشغال می کند.

برخی از مدل های این نوع رطوبت ساز می توانند بعضی از ویژگی های رطوبت و طراحی فیلتر را ترکیب کنند.

این یک طراحی فیلتر محبوب است ، بدلیل اینکه عملکرد فیلتر، مقیاس و کاهش خطر ابتلا به گرد و غبار به اتاق را کاهش می دهد. برخی از مدل ها همچنین برای عطردرمانی در طول روند رطوبت طراحی شده اند. اگر چه شما می توانید نوع مرطوب کننده را در بسته بندی به وضوح قابل شناسایی کنید، اما این همیشه آسان نیست. یک چیز کلیدی که باید به یاد داشته باشید این است که اگر یک مرطوب کننده خنک دارای یک فیلتر باشد ، شما نیاز به تمیز کردن یا جایگزینی آن دارید.

 

رطوبت ساز و مهپاش 8000

مقایسه رطوبت ساز التراسونیک و رطوبت ساز تبخیری

ملاحظات درباره رطوبت ساز التراسونیک و رطوبت ساز تبخیری

مقایسه رطوبت ساز التراسونیک و رطوبت ساز تبخیری | همانطور که متوجه شدید تفاوت های دو دستگاه التراسونیک و تبخیری بسیار زیاد می باشد.

با دو نوع کاملا متفاوت از سیستم های رطوبت، اختلاف قابل توجهی در عملکرد وجود دارد.

رطوبت ساز تبخیری نسبتاْ ارزان تر است ، اما اغلب دارای فیلتر است ، که معمولا با ویلن، که باید آن را بطور منظم شسته یا تغییر داده شود

پس هزینه های پایین تر از قبل هزینه های تعمیر و نگهداری بیشتر را بعدا دنبال می کنیم، به جز مواردی که نیاز به پیدا کردن فیلتر جایگزینی درست وجود دارد. هزینه های فیلتر جایگزینی بستگی به اندازه و برند دارد، اما اغلب هزینه های کم و معقول هستند.

از سوی دیگر، رطوبت ساز اولتراسونیک معمولا از فیلتر ها استفاده نمی کند و به طور کلی هزینه های بیشتری را نسبت به یک مدل تبخیری طلب می کنند.

من معمولا می گویم چون بعضی از مدل هایی وجود دارد که دارای مه ساز اولتراسونیک هستند و همچنین نوعی نوع بسته فیلتر است. یک رطوبت ساز اولتراسونیک باید به درستی نگه داشته شود تا از قالب و باکتری ها جلوگیری شود، همانطور که با هر وسیله ای که آب مصرف می شود.

 

رطوبت ساز دو طرفه

کارکرد بدون صدای رطوبت ساز

مقایسه رطوبت ساز التراسونیک و رطوبت ساز تبخیری | رایج ترین مکان برای یک رطوبت گیر قابل حمل در اتاق خواب است؛ ثانویه فضای اصلی زندگی است، بنابراین جای تعجب نیست که اکثر مصرف کنندگان یک رطوبت ساز را با کارکرد بدون صدا می خواهند

اگر سر و صدای رطوبت شما نگرانی اصلی شما باشد، یک رطوبت گیر اولتراسونیک بهترین انتخاب شماست.

در حالی که برخی از آنها با عملکرد مطلوب بدون سر و صدا وجود دارد، اکثر رطوبت سازهای اولتراسونیک عملا ساکت تر از سایر مدل ها عمل می کنند

اگر مشکلی با ایجاد سر و صدا ندارید ، اما بودجه برای شما مهم است ، میتوانید یک مرطوب کننده تبخیری ارزان تر را انتخاب کنید. باید بدانید که حتی این رطوبت ساز ها که عملیات آرام را انجام می دهند، در هنگام استفاده بر روی هر چیزی کم (حجم رطوبت).

مرطوب کننده های التراسونیک تمایل دارند مه خاکستری و سفید را نسبت به مرطوب کننده های تبخیری تخلیه کنند، به خصوص اگر آنها فاقد بسته بندی فیلتر شده اند. این رطوبت که در واقع آب معدنی است، که شدیدتر است و سخت تر آب شما است. آب سخت ناشی از وجود ذخایر معدنی در منبع آب شماست و بسته به منبع خاص آب آشامیدنی متفاوت است.
 

دلیل اینکه یک رطوبت ساز اولتراسونیک مه بیشتری تولید می کند این است که معمولا هیچ فیلتری برای ضبط یا نگهداری ندارد. این ذخایر معدنی و آنها با رطوبت به اتاق بازگشته است. فقط به زمین و مبلمان به عنوان مه – اساسا در هر چیزی نزدیک به مرطوب کننده.

دیدگاهتان را بنویسید