مقالات سایت

انواع مه پاش رستوران

انواع مه پاش رستوران

مه پاش رستورانی در طرح مه پاش نازلی به تولید میرسد. این مه پاش بر اساس آب پر فشار و قطعه ای بنام نازل (فوگر) کار می کند. در این مه پاش ها آب توسط موتور و یک پمپ پیستونی ، پر فشار گردیده و توسط شلنگ هایی بسیار قوی به پشت نازل ها فرستاده میشود. نازل قطعه ای میباشد که دارای سوراخ های بسیار ریزی است. آب با فشار زیاد از نازل بصورت پودر خارج میشود. بدین شکل فرایند تبخیر آن سرعت گرفته و با جذب گرمای محیط ، هوایی خنک و دلنشین ایجاد میکند.
در حالت کلی یک سیستم مه پاش نازلی شامل موارد زیر میباشد :

  • موتور قوی
  • پمپ پیستونی
  • نازل ها
  • شلنگ بسیار قوی
  • مخزن ذخیره آب
  • سیستم فیلتراسیون جهت تصفیه آب
  • تابلو برق رله دار

نحوه پیاده سازی یک مه پاش نازلی در رستوران

در ابتدا باید گفت که استفاده از مه پاش نازلی در رستوران ها با فضای باز ممکن می باشد. در این نوع رستوران ها می بایست که حتما محل پذیرایی دارای سایبان باشد تا مشتریان در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرند. در قسمتهای نزدیک به سقف سایبان ، شبکه تشکیل شده از نازل ها و شلنگ را طراحی میکنند. زیرا قطرات پودری آب در قسمت فوقانی سریعتر گرما را جذب می کنند. تعداد نازل ها بستگی به وسعت فضای مد نطر دارد.
پیاده سازی یک مه پاش نازلی در رستوران

پیاده سازی سیستم نازلی در یک محیط ، نیاز به تخصص و مشاوره دارد و بدون داشتن اطلاعات کافی ممکن است که نتایج مثبتی حاصل نگردد.

خرید مه پاش رستورانی و دریافت مشاوره

اگر به دنبال خرید یک مه پاش رستورانی با کیفیت هستید ، پیشنهاد میکنم از مهپاش نازلی ساخت گروه صنعتی مه ساز استفاده کنید. زیرا این مه پاش ها دارای قطعات بسیار عالی و راندمان بالا میباشند. از جمله امکانات بی نظیر این دستگاه ها می توان به موتور قوی و کم مصرف موتوژن ، پمپ برتولینی ساخت ایتالیا ، تابلو برق رله دار ، نازل های استیلی ضد چکه و چندین مورد دیگر اشاره کرد. مه پاش نازلی ساخت گروه صنعتی مه ساز دارای مخزن چند لیتری و سیستم تصفیه آب نیز می باشد. همچنین این دستگاه ها از 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

رطوبت ساز التراسونیک 200
مهساز التراسونیک 200

می توانید با شماره گیری 09144485590 از مشاوره رایگان در زمینه خرید و راه اندازی یک مه پاش رستورانی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید